tisdag 28 september 2010

Silikon

Tiden när det ammades dagarna i ända där hemma är nu över, och sambon har numera återfått sin tidigare kropp. Hon kommenterade det själv i helgen.

Hon: Kolla, mina bröst är precis som förut igen. Förut när dom var fulla med mjölk kändes dom som stora silikonbröst.
Jag: Ja, det gjorde dom faktiskt.
Hon, vasst med en hård blick: Hur vet du hur silikonbröst känns?
Jag: ...
Hon: Nå?
Jag: Jamen, jag menar att dom kändes som det borde kännas med silikon såklart.

Tänka först, prata sen var det. I det här fallet var jag faktiskt oskyldig, jag har aldrig klämt på några konstgjorda behag, vad jag vet. Så det så.

6 kommentarer:

  1. He he...good one. Fast folk som tänker innan de talar har nog inte speciellt skojiga bloggar är jag rädd...;)


    Fast är det verkligen så laddat med silikonbröst? Oavsett om de suttit på ett ex eller ett ONS..tror inte jag skulle ha brytt mig om killen inte tjatade om dem oavbrutet liksom..

    SvaraRadera
  2. Det hade nog mest att göra med att vi diskuterade samma sak för längesen och att jag då sa att jag aldrig klämt på silikon. Då kan man ju undra hur jag i så fall helt plötsligt skulle ha vetat det nu. Hade inte varit bra.

    Fast det var inte så allvarligt, hon ville bara jävlas lite. Och just därför blev jag tvungen att kärleksfullt brotta ner henne och kittla henne så barnen vaknade. :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det gott när amningen är över :-)

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen. Det känns som att man får tillbaka den kvinna man "lånat ut" under ett gäng månader. :)

    SvaraRadera
  5. vad jag har hört så lär man känna att de är oäkta.
    det tröstar jag mig med.

    SvaraRadera
  6. Det tror jag med. Jag är rätt säker på att vilket äkta behag som helst slår den konstgjorda varianten med hästlängder. Fråga Ung Slyng... eller förlåt, Pojkvän menar jag. ;)

    SvaraRadera